2 Haziran 2012 Cumartesi

Erkek Milleti

Birinin size ilgisi olduğunu nasıl anlarsınız? bakışından ,davranışından ,gülüşünden, duruşundan mı?_ neyden ? 
Sevgilisi olduğu halde cins cins değikişik biçimde gülen bakan davrananlar nolacak? bu onların karakterini mi gösterir.evet karakterini gösterir. sevgilin varsa eğiceksin başını önüne. en azından sevgiline saygın olmasa da kendine azıcık olacak. Bir sevgilin varsa yapmayacaksın bunu. Kimseyi de üzmeye hakkın yok. Kimseyi ümitlendirmeye de. gözlerine sahip çıkacaksın. sevgilinin gözlerinden başkalarına ona baktığın gibi bakmayacaksın.onu da salak yerine koymayacaksın.

4 yorum:

  1. ilk takipçin oldum açılış benim <3

    YanıtlaSil
  2. evett ilk takipçim senin ve ilk yorummm da sendennn (((((:

    YanıtlaSil
  3. blogun hayırlı olsun güzel güzel paylaşımlar bekliyorum ^^ sende benim bloguma hoşgeldin >.<

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim ,inş. paylaştığım şeyleri beğenirsiniz :) h.buldum sende h.geldinnn :):)

    YanıtlaSil